Subject: FW: protokoll suplus vesi
From: "Jevgeni Makarov" <[email-masked]>
To: "Anna Kalinina" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 13:41:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Anna,

Saime kätte korralise veeproovi analüüse, protokollist tuleb välja, et soole 
enterokokkide sisaldus vees on 7 korda suurem, kui on lubatud, kuidas peame 
antud olukorras tegutsema?

Kas paneme supluskoha supluseks kinni, väljas on hästi soe ilm ja palju 
inimesi viimaste päevade jooksul on pidevalt rannas?

Kes uurib olukorda, mis on bakterite kasvanud arvu põhjuseks? Labori 
esindaja andis teada, et Narva supluskohas on sama olukord.

Lugupidamisega

Jevgeni Makarov

Sillamäe Linnavalitsuse linnamajanduse osakond

Juhataja asendaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel +372 39 25 731

mob +372 5672 6460

From: Info, LaborPluss OÜ <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 17, 2025 1:31 PM
To: Jevgeni Makarov <[email-masked]>
Subject: protokoll suplus vesi

-- 

Lugupidamisega,

Iraida Maslakova

LaborPluss OÜ

+3723370414

+37256698536

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.laborpluss.ee <http://www.laborpluss.ee>